2 Mart 2012 Cuma

hedef ,istek ,sabır.

Değerli arkadaşlarım merhabalar; benim paylaşacağım şeyler stajerlik  döneminde size çok yardımcı olacak diye düşünüyorum. Çünkü işin en zor kısmı bence bu dönem , insan hiç birşey bilmediği bir mesleğin içine girdiğinde ne yapacağını bilmez çok zorlanır inşallah bu zorlukları beraber aşacağız biraz kendimden bahsedeyim : Ben ticaret lisesi bitirmedim ama iki yıllık işletme okuyorum ikinci sınıfatayım aynı zamanda birbuçuk yıldan beride muhasebenin içerisindeyim.  büroda fabrikada ve kooperatifte muhasebe ile ilgilendim  ve bir takım şeyler yaşadım ama kolay ama zor üstesinden gelebileceğime inandım ve inanıyorum . benim hedefim GAZİANTEP'İN en iyi mali müşaviri ve en iyi yeminli mali müşaviri olmak bunu olacağıma inanıyorum ama tabiki kolay olmayacak çok zamanımı alacak başarmak içinse sabır diyorum . hazin kalın arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder